Monday, 28 January 2013

waffer strawberry..

Assalammualaikum adik! kakak! abang! heee...^_^
how's your cuti today? hihi...


siapa pernah makan ini waffer! senyum lebar sekarang! ada cerita yg fida nak cerita nih..

pada suatu hari, dalam perjalanan menuju ke hostel..>> dalam LRT...

perut yang sangat lapar ni, makin tak dapat nak ditahan dah...dan fida pun cepat2 capai ini wafer yg tadi baru beli...bismillahh..ngap! nyum3...ermm sedapnya!!....
dan......
rupa-rupanya......

ada seorang budak kecik yg comel lagi kiut sedang usya fida yg tgah syok makan coklat ni..

(^_ ") heee..dengan rasa malu dan segan lagi serba salah, maka fida simpan cepat2 waffer tadi dalam handbag..sambil dlm hati berkata.. "alahaiiii dik, tinggal ciput je..nak bagi pun macam tak patut la pulak...sorry...

si adik tadi memandang ayahnya, dan si ayahnya tdi senyum je kat fida..

alololo..malunyer!!! adakah cara aku makan tadi menampakkan yg wafer ni sangat sedap! atau?? .....

PENGAJARAN: lain kali beli 2 atau  lebih, so nanti boleh la bagi 1 kan? tak delah serba salah sangat..ye dak? hehe...

2 comments:

Dunia Wilma said...

Mesti budak tu kempunan nak makan wafer Fida tu bah...Hehehe...

saydatul al aman said...

haha..tau tak pe! sian kt adik tu..