Wednesday, 18 January 2012

entry pendek #2

Bimillah.. Assalammualaikum.. ^_-
Sihat?
Sakit kaki tak sekarang?
huuu sakitnya kaki ni banyak berjalan time buat kerja tadi... *memangla!
so balik je rumah, rehat sekejap, elevate kaki (ampu dan tinggikan kaki)
kawan2..kerja tak ada yg senang, tak ada yg tak penat...
~ mengeluh panjangggggggggg! melepaskan ketensionan! blergghhhh!
hei fida lupa ke?
~✿..JANGANLAH menjadi WANITA yang suka MENGELUH dan MARAH-MARAH tatkala mendapat DUGAAN dan CUBAAN..jadilah wanita yang sentiasa SABAR dan PASRAH dalam MENCARI PAHALA Allah..✿~

♥>>Wasiat Rasulullah SAW<< ♥
ermm, mari kita istighfar banyak2 bila kita tengah penat! geram! tension! letih! lapar!
moga2 tak terus ikut je moooood yg bad tu lama2...

sama2 kita amal-amalkan.. jom!


Aku minta ampun daripada Allah yang tidak ada Tuhan yang berhak disembah selain daripadaNya, yang hidup dan yang menguruskan makhlukNya dan aku bertaubat kepadaNya.


ye, susah! bukannya sedar pun!  tapi x salah kan kalau kita cuba usahakan..
^_- ermmm mari kita berdoa : Allah ingatkan aku Allah bila aku lupa padaMu, jauhkan aku dari bisikan syaitan yg kejam Allah ~

pendek ke entry ni? hoho..ok, nak tido esok keje shif pagi ^_-
moga2 kita semua diberikan kesihatan yg baik untuk terus beribadah dan bekerja atas namaNya..ameen

nama roti : my sweetheart! <3  -rm2.90-

3 comments:

Pn. Sheila said...

waahhh... cam best jer... siap da strawberi lagi tu... hehe... slm kenal...

tomatokering :) said...

aminnn~ insyaallah selalu ingat ! ^^

s.a.y.d.a.t.u.L said...

Pn sheila : hehe..memg best! sedap tu..salam kenal..

tomato kering : amin..mudah2an.. ^_^