Tuesday 12 June 2012

baby's day out


senyummm ^_^


Bismillah...
Hehehehe *sengih2 ~  *Mood happy! Terasa diri ini comel! haha... syukur alhamdulillah! sebenarnya, hari ni ermm, tak ada ape2 pun yg macam nampak special, mcm biasa..bangun pagi, solat subuh, breakfast, cuci baju...then tengok movie Baby's Day Out! sungguh comel adik ni!
Booo Booo! >.<

Feel good ~ ^_^ senyum lagi!
 Dalam mood  yg rasa mcam tengah senang2 ni, happy2 ni,teringat pulak dekat ibu, my lovely ibu! also my family dkt kampung sane, terasa KL ni jauh sangat...huwhuuu ~

Tersedar sendiri, Allah sekarang masih lagi beri pinjam ibu, ayah, adik-adik dekat aku, masih beri aku peluang dan ruang untuk aku bercakap, makan sama-sama, bergelak tawa, marah2, tegur2... sampai bila agaknya ye Allah bagi pinjam kat aku kan?? Subhanallah! sesungguhnya inilah antara nikmat yg besar Allah bagi 'KASIH SAYANG' untuk keluarga!

Tersentap lagi! Banyak mana lah aku dah curahkan? Allah kira berapa ea? Agak2 diterima tak? Ibu ayah, adik2 aku rasa senang hati lagi tenang tak ye agaknya bila tatap muka aku ni?  U.U
ok2..stoppp! aku tak nak nangis berjurai-jurai lamanya... dah2...

Ibu pesan apa? Jaga solat! jangan tinggal solat! Jaga diri baik2!
Ayah pesan apa? Kuatkan semangatnya! Selawat banyak2!

Hari-hari inilah yang selalu dibebelkan...
Apa fida jawab? Ye...okay...okay, insyaAllah.tak pun*sengihhh ^_^

Satu lagi," ibu dengan ayah ingatkan, semua mak bapak macam tu, nanti esok2 bila dah jadi mak, bapak jangan lupa pesan dekat anak2 sendiri tau! Untunglah ibu dengan ayah, bila dah tak ada nanti, moge2 anak-anaknya tau, ingat nak doakan ibudgn ayah dlm kubur...kan rugi besar tu kalau ibu dgn ayah tak ingatkan dari sekarang, kan? "


*hurmm ....ok  ~ moga-moga hati kita ni  dilembutkan untuk senang dengar, terima, cakap-cakap,     nasihat-nasihat, tazkirah-tazkirah, or bebelan yg baik2...moge-moge sedikit-sedikit dapat diserap, dihadam untuk cantikkan lagi peribadi diri sendiri tu! aminn.. #dush2! fida pn!

pstt...nakal macam mana pun, jgn tinggalkan solat tau! boleh punyer!

meh tengok adik ni, Boo Boo >.<
comelnyer!!

naik teksi, jalan2

makan time!

from story book to reality




No comments: